{"id":12692,"date":"2024-11-28T11:45:00","date_gmt":"2024-11-28T11:45:00","guid":{"rendered":"https:\/\/www.igh.hr\/?p=12692"},"modified":"2025-01-16T11:56:20","modified_gmt":"2025-01-16T11:56:20","slug":"igh-selected-for-supervision-of-the-design-of-the-slovenian-expressway-contract","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/igh-selected-for-supervision-of-the-design-of-the-slovenian-expressway-contract\/","title":{"rendered":"Nadzor nad projektiranjem Slovenske brze ceste"},"content":{"rendered":"
Izgradnja dijela autoceste izme\u0111u Velenja i Slovenj Gradeca, poznata kao tre\u0107a razvojna os sjever, obuhva\u0107a izgradnju brze ceste koja \u0107e zna\u010dajno pobolj\u0161ati prometnu povezanost izme\u0111u ovih dvaju gradova. Ured Vlade Republike Slavonije za razvoj i europsku kohezijsku politiku odobrio jegodine sufinanciranje projekta \u201eIzrada dokumentacije za izgradnju brze ceste za 2. dionicu 3. razvojne osi sjever od \u010dvora Velenje jug do \u010dvor Slovenj Gradec jug. Projekt, \u010dija je investicijska vrijednost 16,77 milijuna eura, bit \u0107e sufinanciran u iznosu od ne\u0161to manje od 11 milijuna eura iz Europskog fonda za regionalni razvoj.<\/p>\n\n\n\n
Institut IGH, d.d. je odabran za usluge nadzora nad izradom projektne dokumentacije za isho\u0111enje gra\u0111evinske dozvole (DGD) i projektne dokumentacije za izvedbu gra\u0111enja (PZI) za izgradnju nove brze ceste, trase Velenje Jug \u2013 Slovenj Gradec, Dionica B (\u0160kalsko jezero), ukupne duljine 17,2 km.<\/p>\n\n\n\n
Dionica B (\u0160kalsko jezero) predstavlja izmjenu postoje\u0107eg prometnog ure\u0111enja na na\u010din da se cesta Velenje-\u0160kale pribli\u017ei \u0160kalskom jezeru te se planiraju dodatna kru\u017ena raskri\u017eja, devijacije te brza cesta s pripadaju\u0107im priklju\u010dcima i vijaduktom. Devijacija 1-21 predstavlja novu trasu postoje\u0107e regionalne ceste Velenje-\u0160kale u du\u017eini od 941,68 m, dok devijacija 1-21a predstavlja novu trasu postoje\u0107e makadamske rekreacijske staze u du\u017eini od 876,10 m. Viadukt \u0160kalsko jezero je duga\u010dak 105,00 m, a ukupna \u0161irina 23,00 m. Vijadukt \u0107e biti izveden kao prednapregnuta betonska monolitna konstrukcija. Konstrukcija mosta bit \u0107e izgra\u0111ena na 2 nosa\u010da i 4 me\u0111ustupa, izgra\u0111ena na pilotima \u0161irine 150 cm i du\u017eine 22 do 25 m.<\/p>\n\n\n\n
Ova brza cesta ima klju\u010dnu ulogu u pobolj\u0161anju prometne infrastrukture Slovenije, omogu\u0107uju\u0107i bolju povezanost izme\u0111u sredi\u0161ta me\u0111unarodnog, nacionalnog i regionalnog zna\u010daja. Tako\u0111er \u0107e doprinijeti gospodarskom razvoju regije Savinjsko-\u0161ale\u0161ke, koja se trenutno prestrukturira nakon smanjenja aktivnosti u industriji ugljena. Izgradnja \u0107e tako\u0111er pove\u0107ati sigurnost na cestama i smanjiti vrijeme putovanja za korisnike, \u010dime \u0107e se olak\u0161ati svakodnevno kretanje gra\u0111ana i transport dobara.<\/p>","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
The construction of a section of the expressway between Velenje and Slovenj Gradec, known as the Third Development Axis North, involves the development of an expressway that will significantly enhance traffic connectivity between these two cities. The Office of the Government of the Republic of Slovenia for Development and European Cohesion Policy approved co-financing for […]<\/p>","protected":false},"author":7,"featured_media":12693,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"class_list":["post-12692","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-uncategorized"],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/12692","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/users\/7"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=12692"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/12692\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":12694,"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/12692\/revisions\/12694"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/media\/12693"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=12692"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=12692"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=12692"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}