{"id":12308,"date":"2023-11-14T14:44:41","date_gmt":"2023-11-14T14:44:41","guid":{"rendered":"https:\/\/www.igh.hr\/?p=12308"},"modified":"2023-11-14T15:09:33","modified_gmt":"2023-11-14T15:09:33","slug":"institute-igh-branch-office-signed-a-contract-with-the-republic-of-armenia-worth-6076860-10-usd","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.igh.hr\/hr\/institute-igh-branch-office-signed-a-contract-with-the-republic-of-armenia-worth-6076860-10-usd\/","title":{"rendered":"Podru\u017enica Instituta IGH u Republici Armeniji potpisala ugovor u vrijednosti od 6.076.860,10 USD"},"content":{"rendered":"

S objavom potpisanog ugovora IGH s Ministarstvom teritorijalne uprave i infrastrukture Republike Armenije<\/a> Republike Armenije o pru\u017eanju usluga stru\u010dnog nadzora nad izgradnjom \u201eInvesticijskog Projekta Prometnog Koridora Sjever \u2013 Jug\u201c, Dionica 4. - Kajaran-Agarak sekcija ceste du\u017eine 32 kilometra do ulaza u planirani tunel Agarak-Vardanidzor-Kajaran, donosimo vam vi\u0161e informacija o samom investicijskom prometnom projektu Sjeverno-Ju\u017enog koridora.<\/p>\n

NSRCIP<\/strong><\/p>\n

\"North-South Road Corridor Investment Program\" (skra\u0107eno: NSRCIP, hrvatski: Investicijski Prometni Projekt Sjeverno-Ju\u017eni Koridor) je zna\u010dajan infrastrukturni projekt koji \u0107e imati velik utjecaj na Armensko gospodarstvo i dru\u0161tvo.Koridor \u201eSjever-Jug\u201c povezuje Kinu,<\/a>, Indiju<\/a> i sredi\u0161nju Aziju<\/a> sa Iranom,<\/a>zatim s Gruzijom, Rusijom i Europom. Ovaj projekt predstavlja va\u017ean dio razvoja TRACECA prometnog koridora<\/a> i prometnih projekata koridora \u201e Put Svile<\/a> \u201c. Njegov zna\u010daj postaje ve\u0107i s obzirom da ovaj prometni koridor gotovo prolazi kroz koridor \u201ePuta Svile\u201c, koji je kao takav postojao do 2. stolje\u0107a pr. Kr., kada se trgovina \u0161irila izme\u0111u Rimskog carstva i Kineskog carstva (tijekom Han dinastije<\/a>).<\/p>\n

Glavni cilj NSRCIP projekta je rekonstrukcija postoje\u0107e autoceste duge 560 kmrd<\/sup> od Armensko-Gruzijske granice - Bavra<\/a> do Armensko-Iranske granice - Agarak<\/a> na novu 470 km dugu autocestu prve klase<\/a> Trenutna autocesta bit \u0107e skra\u0107ena za otprilike 90 km. Samim skra\u0107enim vremenom putovanja, osigurava se cilj da \u0107e koridor postati i ruta za prijevoz tereta i transporta od Istoka prema Zapadu i od Sjevera prema Jugu.<\/p>\n

NSRCIP se provodi u vi\u0161e etapa, gdje IGH pru\u017ea usluge stru\u010dnog nadzora nad izgradnjom Dionice 4. - Kajaran-Agarak autoceste du\u017eine 32 kilometra do ulaza u planirani tunel Agarak-Vardanidzor-Kajaran.<\/p>\n

\n\n\n<\/p>\n

\n
<\/figure>\n
\u00a0<\/div>\n<\/div>\n

\n\n\n<\/p>\n

U kona\u010dnosti, ovaj projekt \u0107e rezultirati:<\/p>\n

    \n
  • Naprednim i modernim cestovnim koridorom koji je u skladu s me\u0111unarodnim standardima;<\/li>\n
  • Autocestom sa 4 trake kategorije 1 na dijelovima Yerevan-Gyumri i Yerevan-Ararat;<\/li>\n
  • Rekonstrukcijom dionica autoceste koje zadovoljavaju me\u0111unarodne standarde s mogu\u0107no\u0161\u0107u pro\u0161irenja na autocestu sa 4 trake u budu\u0107nosti;<\/li>\n
  • U\u010dinkovito i sigurno upravljanje prometom na prometnom koridoru \u201cSjever-Jug\u201d Republike Armenije.<\/li>\n<\/ul>\n

    S tim rezultatima, projekt ostvaruje svoje glavne ciljeve koji su:<\/p>\n

      \n
    • Olak\u0161avanje komunikacije s susjednim zemljama;<\/li>\n
    • Pro\u0161irenje i olak\u0161avanje pristupa stranim tr\u017ei\u0161tima, posebno prema srednjoj Aziji i Europi;<\/li>\n
    • Razvoj glavnih gospodarskih podru\u010dja, uklju\u010duju\u0107i industriju, poljoprivredu, rudarstvo, gra\u0111evinarstvo i turizam.<\/li>\n<\/ul>\n

      Glavni ciljevi projekta uklju\u010duju tako\u0111er pobolj\u0161anje sigurnosti i udobnosti, smanjenje vremenskih i financijskih tro\u0161kova te integraciju potrebnih telekomunikacijskih i drugih infrastruktura.<\/p>\n<\/p>\n\n\n