Posjedujemo tim stručnjaka za upravljanje projektima ( PM – Project Manager) koji osiguravaju usklađenje svih sudionika projekta sa ciljem zadovoljenja definiranih projektnih zadataka, specifikacija, standarda i radnih postupaka. Njihove osnovne aktivnosti su :
Voditelj projekta predstavlja vezu između klijenta, projektnog tima i izvršitelja. Kako bi u tome bili što uspješniji naš tim voditelja projekata posjeduju nacionalne i međunarodne licence za upravljanje projektima (IPMA) te imaju osobne i tvrtkine reference koje potvrđuju njihove kompetencije.
Osiguravamo točno i pravovremeno izvještavanje o aktivnostima projekta te resurse za vođenje, usmjeravanje i kontrolu projekta.
Kako svaki veliki projekt nosi sa sobom niz rizika koji dovode do promjena u planiranim aktivnostima (npr. rokovi), nepredviđenim aktivnostima (npr. troškovi) te nizom drugih rizika koji utječu na cjelokupnu uspješnost projekta u cjelini (interesi, dozvole, opća percepcija, politika i drugo) imamo razrađeni sustav koji prepoznaje potencijalne rizike i pravovremeno ih uklanja ili minimalizira kroz aktivnosti planiranja i istraživanja. Na osnovu provedene analize slaže se kompletnu slika (mozaik) projekta sa potrebnim aktivnostima te definira strategija upravljanja promjenama na projektu.
Ključni faktor uspješnog projekta je komunikacija svih sudionika uključenih u projekt, a naši stručnjaci uspješno osiguravaju pozitivnu i konstruktivnu komunikaciju sa ciljem uspješnog izvršenja projekta.