Nakon dovršetka punom duljinom mola, bit će dostupan pristan od 680 metara duljine i 20 metara dubine, sposoban za prihvat kontejnerskih brodova većih od 165.000 tona nosivosti (DWT) i duljina većih od 366 metara (suvremeni brodovi s kapacitetom od preko 14.000 TEU). Osim toga, 680-metarski dugački mol omogućuje istovremeno usidravanje manjih plovila, do 50.000 DWT i duljina do 250 metara (plovila s kapacitetom do 4.000 TEU). Novi mol izgrađen je pomoću ojačanih betonskih kaučona, poduprtih morskim kamenim nasipom. Tlo ispod nasipa ojačano je stupovima od šljunka i jet groutingom. Ukupna visina mola, uključujući područje za usidrenje brodova i operacije kontejnerskih dizalica (s razmakom tračnica od 35 metara), postavljena je na +4,05 metara. Nasipavanje kamenim materijalom iza strukture mola stvara radnu i skladišnu površinu terminala koja se prostire do granice projekta i marshalling pruga na sjeveru. Skladišni prostor, uključujući povezujuće ceste, prostire se u duljini od 680 metara i širini od 170 do 250 metara. Skladišna platforma nagnuta je prema sjeveru s mola, besprijekorno se integrirajući s okolnom operativnom zonom postojeće luke i marshalling prugama na +3,55 metara. Kontejnerski terminal bit će povezan s novim državnim putem D-403, koji povezuje Luku Rijeka, posebno "Zagrebačka obala" terminal za kontejnere, s raskrižjem Škurinje, trenutno u izgradnji. Ova veza će spojiti kontejnerski terminal na hrvatsku autocestu i glavnu TEN-T koridor mrežu. Put D403 proteže se približno 3 kilometra od Luke Rijeka (ZDSCT) do raskrižja Škurinje na obilaznici Rijeke, uključujući granu za povezivanje s gradskom cestovnom mrežom.