Pozicionirana na Mediteranskom koridoru (ogranak ex Pan-Europskog koridora Vb), željeznički koridor Državna granica s Mađarskom - Botovo - Zagreb - Rijeka spaja granicu Republike Hrvatske s jadranskom morskom lukom u Rijeci. Projekt se odnosi na relaciju dvokolosiječne pruge visoke učinkovitosti od Karlovca do Rijeke u dužini od 160 km (ukupna duljina kroz Hrvatsku je oko 277 km), s produžetkom do lučkog terminala na otoku Krku. Pruga je projektirana za brzine 160 - 200 km/h za putnički i 120 km/h za teretni promet. Na dionici od Karlovca do Rijeke na trasi se nalaze 3 velika željeznička tunela (Vinodol u duljini od 9,3 km, Kapela 2 duljine 14,4 km i Kapela 1 duljine 9,3 km), niz "kraćih" tunela duljina 4-6 km te niz velikih vijadukata i mostova, uključujući i novi dvokatni most (cesta, željeznica) kopno - otok KRk. Izgradnjom na ovom koridoru, putovanje od Budimpešte do Rijeke bi se svelo na otprilike 2,5 - 3 sata.
IGH je na projektu angažiran za usluge projektiranja i revizije, izradu studija opravdanosti, prometnih studija i studije utjecaja na okoliš, u periodu od 2008. do 2018. godine. Vrijednost ukupne investicije je oko 3,8 milijardi EUR-a, a sektora Zagreb - Rijeka oko 2,4 milijarde EUR-a.