Institut IGh angažiran je za usluge stručnog nadzora nad izgradnjom i opremanjem dionica Osijek - Đakovo i Đakovo - Sredanci autoceste Beli Manastir - Osijek - Svilaj - Ploče, a koji uključuje:
– nadvožnjak preko željezničke pruge Zagreb-Vinkovci L=672,43m(18.921,60m2, nadzor nadizgradnjom i montažom čelične konstrukcije)
– nadvožnjak “Čvor Đakovo”; nadvožnjak “Ivandvor” ; nadvožnjak “S.PerkovciL=72,00m; nadvožnjak “Selci Đakovački”,; nadvožnjak “Veliko Polje” ; nadvožnjak “Donji Andrijevci”; nadvožnjak “Sredanci”, nadvožnjak “Divoševci”, nadvožnjak Piškorevci
– nadvožnjci tipski L=72,00(ukupne površine 8.144,96m2)
– most “Kaznica” L=31 m (1.234,10m2)
– podvožnjak Jagodinci” L=6,40m,
– most “Mačkovac”
– podvožnjak “Novi Perkovci” L=6,4m,
– most “Breznica”L=31,0m(1.234,10m2)
– most “Zapadni lateralni kanal” L=128m(4.132,80m2)
– most “BIĐ” L=74m(2.583,00m2)
Dodatno, nad svim nadvožnjacima vršene su usluge stručnog nadzora nad izvođenjem bušenih armiranobetonskih pilota:
– nadvožnjak “Čvor Sredanci” L=82,56 m(4.731,10m2 – nadzor nad izvođenjem armiranobetonskih i prednapregnutih konstrukcija)
– most “Osatno”(1.234,10m2);
– PUO Đakovo,
– PUO Donji Andrijevci
– centar za održavanje i kontrolu prometa Đakovo,
– krajobrazno uređenje i zaštita od buke, cestovna rasvjeta, prelaganje i rekonstrukcija postojećih instalacija: plinovod i vodovod
Građevinski radovi su izvedeni u skladu s uvjetima ugovora za građenje FIDIC - Crvena knjga, a IGH je osigurao stručni, tehnički i financijski nadzor, stalni geodetski nadzor, izrada geodetskog snimka izvedenog stanja, kontrolna ispitivanja materijala i radova te tehnološki nadzor, pružanje savjetodavnih usluga i konzultantske usluge.
*slika je simbolična