A1 autocesta od Zagreba do Splita potpuno je otvorena za promet nakon dovršetka izgradnje tunela Sveti Rok i Mala Kapela. Logično, ta dva tunela bili su najzahtjevniji dijelovi cijele dionice, a građeni su New Austrian Tunnelling metodom (NATM). Ujedno, ovi tuneli omogućili su najbrži cestovni put između sjevera i juga Hrvatske.
Mala Kapela najduži je tunel u Hrvatskoj i dugačak je 5821 metar, dok je Sveti Rok dug 5679 metara i ima četiri sigurnosna izlaza i 15 putničkih puteva. U Maloj Kapeli broj tih sigurnosnih izlaza za vozila je još i veći - njih je šest, dok je 14 izlaza za putnike. Brzina vožnje kroz tunele ograničena je na 100 km na sat.
IGH je na ovom projektu sudjelovao uslugama savjetovanja, geodetskim, geotehičkim i tehnološkim nadzorom, kontrolnim ispitivanjima te tehničkim i financijskim nadzorom.
Na autocesti A1, dionica Tunel "Sveti Rok" - Maslenica izgrađena su dva visoka nasipa, maksimalnih visina 30 m i duljina približno 200 m. Kao rješenje za izvedbu ovih visokih nasipa na strmoj podlozi primijenjen je Maccaferri Terramesh System, koji se sastoji od gabiona sa zategama.
Ukupna vrijednost građevinskih radova iznosila je 48.562.876 EUR. Ukupna vrijednost investicije iznosi 107.877.000 EUR. Građevinski radovi izvršeni su u skladu s FIDIC Crvenom knjigom.